tre kvinner på åpen dag krokeide vgs
På åpen dag vil du blant annet møte (f.v.) Tone (markedsansvarlig), Cecilie (administrasjonssekretær) og Ina (førstekonsulent).

Åpen dag

Har du lyst til å besøke oss? Da er åpen dag en fin mulighet til å se skolen med egne øyne. Her vil du få omvisning og se hvordan vi har det på skolen, informasjon om vårt tilbud, samt svar på de spørsmål du måtte ha.

Tilbudet passer for deg som vurderer å søke skoleplass, for deg som jobber i f.eks. NAV, i en arbeids- og inkluderingsbedrift, OT eller lignende, og for deg som kjenner noen som kan være interessert i vite mer om vårt tilbud.

Vi anbefaler at du er ute i god tid før kl. 09.30 den dagen du skal delta på åpen dag hos oss.

Åpen dag vår 2024​

• Tirsdag 7. mai kl. 09:30

• Tirsdag 4. juni kl. 09:30

Møt opp i god tid før kl 09:30.
    Åpen dag varer til ca kl 11:15.

Velkommen!

Kontakt oss for avtale om omvisning

Dersom du eller en gruppe ønsker å komme på besøk utenom de oppsatte datoene, kontakt oss
gjerne for å gjøre en avtale om omvisning.

Digital omvisning

Har du ikke anledning til å komme åpen dag, kan det være nyttig å se videoen nedenfor som gir deg en digital omvisning på skolen.

Her får du se noen av våre fasiliteter og noen av våre klasserom samt området rundt skolen.

Filmen er produsert av elev på Vg1 Informasjonsteknologi og medieproduksjon i samarbeid med markedsansvarlig på skolen skoleåret 2023/2024.

Søk skoleplass

Har du lærevansker eller fysiske/psykiske utfordringer, som gjør at du trenger ekstra oppfølging for å
fullføre skolegangen din? Da kan Krokeide videregående skole være det rette for deg!